Hiszem ha érzem!
2015. március 24. írta: gyógyítókövek

Hiszem ha érzem!

foto_1_67.JPG

Sokszor megkérdezik tőlem, hogy az ásványok valóban hatnak-e, és mit kell érezniük? És persze sok a hitetlen is. De vásárlóink már valószínűleg a fenti kérdésekre tudják a választ. Én is sokáig hitetlen voltam míg nem éreztem a saját bőrömön.

Édesanyám pici gyerekkorom óta foglakozik ezotériával, kristálygyógyászattal. Számomra ezek a dolgok teljesen érdektelenek voltak, nem hittem bennük, sőt édesanyám törekvése sokszor mosolyt csalt arcomra :) Aztán egyszerre minden megváltozott. Kb. 10 évvel ezelőtt kaptam Tőle egy ásványkarkötőt, méghozzá a képen látható gyönyörű rózsakvarc és angelt karkötőt. Megtetszett, így elkezdtem hordani. Napokon belül a dolgaim jobbra fordultak. Először nem is gondoltam hogy a kristályok hatnak rám, mindennek reális magyarázatot adtam, de nem volt! Véletlen találkozás valakivel, kivel haraggal váltam el és most békét kötöttünk, régóta várt hír mi megérkezett, napról napra egyre jobban éreztem magam a világban, elhalványultak a zavaró negatív dolgok és megláttam a szépet. Türelmesebb lettem az emberekkel és egyre többet mosolyogtam :) Több mint egy hét után már biztosan tudtam hogy a kristályok hatására alakul egyre jobban az életem. Majd egy-két hét után, mint általában az ékszereket, ezt is meguntam, és reggel felvettem egy sima bizsu karkötőt. Pár óra elteltével szörnyű hiányérzetem lett, éreztem hogy szükségem van a karkötőre mert rettenetesen hiányzik. Előtte sosem éreztem ilyet. Amint hazaértem azonnal felvettem és még éjszakára sem tettem le, megnyugtatott. Természetesen egy idő után kimerült és már nem volt rá szükségem, de a mai napig megvan és ha igazán rosszul érzem magam újra felveszem. 

Én azóta HISZEM, mert ÉRZEM!

Edit

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://segitokovek.blog.hu/api/trackback/id/tr247300489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pál Szabó Anikó 2015.09.13. 17:32:39

Nagyon érdekelnek a segítőkövek, kristályok, és hiszek is bennük. Kezdő internetező vagyok, ezért így nem tudok vásárolni, próbáltam már, de nem sikerült. Viszont, ha telefonszám meg van adva, ki tudom nézni, hogy mit szeretnék, és telefonon bediktálhatnám. Szeretnék karkötőt is, fülbevalót is, és ajándéknak is nagyon különleges lenne bárkinek. Köszönettel: Pál Szabó Anikó
süti beállítások módosítása